網頁

2013年11月7日星期四

淘寶開箱文!!!!!!!

淘寶開箱文黎啦!!!!!!!

今次係淘寶用集運買左既野,質量都唔錯,所有好想同大家開心SHARE呀
我會POST淘寶相同實物穿搭相比大家睇下:)


                   1:




--->實物上身圖



我買既係黑色,但黑色睇唔清楚個DETAIL位,所以我POST埋白色出黎
上面係冷衫,下面好似有條紗裙咁
我件黑色很顯瘦呀,長度都岩岩好,而毛質唔吉肉
(我166CM高,小肥)
價錢:RMB$55


2:


--->實物圖


一套兩件裝,裙長差唔多到膝
有人可能會覺得裙太長,但我覺得長度岩岩好呀
到膝頭教有氣質d哈哈:)
價錢:RMB$55


3:
--->實物上身圖


呢件間條我雖然普通,但係我最喜歡的
超好搭的!!
價錢:RMB$49



另外有D係冇實物圖既:

4:


呢條褲我已買L啦,但都唔岩著,實在太傷心:((CRYCRYCRY
但我比左我家姐,佢好岩著好鐘意,超FIT,超SLIM:)
條褲質地唔係薄款。唔似LEGGING貼身褲
係厚但有彈性的,冬天岩晒:)
買家有XL揀,所以大家如果同我差唔多身形可以揀返XL啦
(係條褲細咋,唔係我地肥呀哈哈哈)
價錢:RMB$55


5:
呢件冷衫質地好滑,唔吉肉
兩邊手臂既縷空紋好靚!!
但就細件左小小
價錢:RMB$60






另外買左兩對鞋,都係近期大愛呀!!!



呢兩張係淘寶圖,但實物完全同圖係一樣架!!
質量超好!!太開心啦!!!


--->實物:

鞋頭小小尖尖地,顯得對腳會修長D
近期日日都著佢,好多朋友都讚好開心:)
RMB$68



我上面果兩張上身圖都係著呢對鞋,好好襯
對鞋係漆皮款,但唔算誇張
冬天著黑色絲襪,好型格好有氣質FEEL
同埋我覺得有D似最近ZARA既酒紅色BOOT款
但ZARA$500UP,
我呢對只係RMB$65咋
大愛大愛!!:)




一如以往,絕無廣告成份
真心分享,不喜物插!

SEE YOU GIRLSSSS SOON :)






1 則留言: