網頁

2013年10月22日星期二

開箱啦!!!!!!

今日終於收到base formula啦
訂左差唔多2星期先收到..
confirm letter果到冇電話可以contact customer service,只係有email
不過send完email都好快reply..話因為物流問題所以遲左
我估應該呢排太多人訂掛...哈哈..咁原諒你啦

我買左最多人推既3種products
分別係Aloe Vera & Seaweed Gel ,Lavender Hydrolat ,Ultra Fine French Green Clay
價錢如下,另外運費都係$18,算合理!因為係送到你府上的!

















開箱啦!!!!!


好大個盒內有好多bubbles包住3樣products..感覺保護好充足!!
上網睇d朋友既comment都話寄黎果時已經會滲晒d花水出黎
花水個樽口係用較硬既膠紙封口,漏既機會都低既!所以可以放心!!
(不過我買既係銀色鋁狀既小樽..如果係膠樽我就唔知啦!)



Aloe Vera & Seaweed Gel--陣味幾天然,唔似natural repulic陣味咁人工
Lavender Hydrolat--唔香,一打開仲覺得幾臭添哈哈..不過敷左上面都接受到..幾relax
Ultra Fine French Green Clay--用上面覺得好滑,好幼細




好啦,到講用法+用後感啦:

1)深層清潔面膜
  半匙Aloe Vera & Seaweed Gel mix with 兩匙french clay






















10mins後 用後感:
搽上面好易推,好滑.用完之後皮膚冇乾到好緊既感覺
而且覺得每一個毛孔都好乾淨,好似可以breath咁舒服
黑頭方面呢,話冇晒就係厄你既
但有小小白頭粉刺就浮左上黎,再用針推一推就可以清左d油滋出黎啦!!

(clay mask黎講我用過
好多人讚既kiehl's白泥,但用係我身上覺得唔係好做到野,唔算work
另外用過mary kay,好用但$300一支,有點貴!!)


2)保濕面膜
Aloe Vera & Seaweed Gel先,再倒Lavender Hydrolat落一粒壓縮面膜到
浸到粒壓縮面膜發大左就可以敷上面到架啦

20mins後 用後感:
woooo~~好保濕好有光澤感,白亮左好多!!!


同埋我有幾嚴重既濕疹,用左完全無敏感
所以真係大推推推推推推推推推介比大家
esp有濕疹既朋友!!!!!




BASE FORMULA WEBSITE:
 http://www.baseformula.hk/page.php/PageHK 


絕無廣告成份 :)

沒有留言:

發佈留言