網頁

2013年11月15日星期五

20beauty脫毛分享


好啦,利申先,我打既所有野都係真心想分享比大家知,
我呢D SMALL POTATO係唔會有人SPONSOR既
而家敢發誓我絕對唔係打手!!!!
我知好多人都對脫毛有興趣,
當我自己想做但又發現網上無咩DETAIL既時候都幾1516,話晒都唔平
好啦,大家參考下啦:)


又係講下BACKGROUND既時候啦
我天生就係一個毛孩,連手指腳指都有大量毛,
手臂,腳果D直頭唔洗講啦,多毛到好似男人咁(完全冇誇張)
而我就由中一到就開始貪玩拎屋企D剃刀黎剃
一剃簡直驚為天人,無晒毛即刻又白又滑
咁我梗係KEEP住剃啦,當時有好人同我講會愈剃愈粗
我唔信(果陣又無咁多BLOGGER,我完全無COMMON SENSE哈哈)
咁就一發不可收拾啦!!!!!!惡夢開始了!!!
剃左幾年之後,我D毛粗到吉手,朝早剃完夜晚已經生返出黎
直頭同男人D SO無分別CRYCRYCRYY
同埋我拔毛拔到小腳有毛囊炎,好多紅色一點點
搞到我出街對腳都要搽粉:((
咁我轉左用拔毛機,諗住連根拔起會幼D同生得慢D
結果係生得慢左既。。。。不過都係好吉:(((
我好傷心咁挨到大學畢業出黎做野,就決定用左等一個月糧去做激光脫毛啦


我就選擇左20 BEAUTY激光永久脫毛
我亦都有試過D記(上網免費登記試做),D記係服務超好,環境舒服,
但實在太貴啦,如果我有錢,我都會去D記到做啦唔洗諗
(BTW免費試做記得唔好帶CARD去,D SALES實在太啦HARD SALE啦,我都差D把持唔住)
哈哈,對於我呢D岩岩出黎做野既人,20 BEAUTY平D記差唔多一半,我最後我就決定左去20BEAUTY到做
咁到抵有咩吸引我去20BEAUTY到做呢,
就係我上佢網見到佢同D記一樣都係用755NM機既。唯然我唔識啦,但我諗部機一樣應該
WORK掛
於是我又係上網登記免費試做啦,好快就打比我啦
20BEAUTY得一間係尖沙咀B2出口,行10步就到,要上樓的
樓上鋪,又得一間都幾唔出名下架當時,所以平D囉
我APPLY左試做UNDERARM,1分鐘都唔洗就做完,勁快(感覺流流地咁)
之後就入另一間房到做CONSULTATION啦,都一樣係SELL,但唔算HARD SELL既
講真,我決定左做,佢點SELL我都會JOIN架啦,咁我就開始問佢有冇得平啦
佢就比左2人同行平1000既OFFER我(我一個人JOIN咋)
哈哈,咁就用左AROUND$16000 JOIN左全腿360度+送一個小部位,我就揀左UNDERARM
$16000係我上年-12年7月既價錢,而家好似貴左小小



7月KEEP住到而家一個月一次都做左十幾次,REPORT下脫成點啦:

頭一兩次脫完都有D擔心,係慢左,但都仲有好好多毛,
LASER完等下一次時時候,中間都仲要自己剃一兩之毛先出得街
所以我都幾驚唔WORK架

但慢慢開始睇到成效啦,特別係小腳:)
脫毛師話因為我小腳D先粗,愈粗愈罵既毛,澈激光就可以追蹤都D黑色素,所以會怏D見到成效,但大脾D毛幼D就會慢D啦。
而家做左1年幾,全腳+UNDERARM間唔中都會生幾條出黎,
而D毛已經完全唔吉手,毛囊炎問題都好返晒!
我好開心呀:)成個人自信左,終於可以著短裙啦!


講下SERVICE啦:
環境:地方偏細,不過都有私人空間,唔嘈,亦都幾乾淨!
而家好似擴充緊,不過都係0係果庭BUILDING到,上落一層咁
但我唔SURE佢D剃刀係咪一次即棄,如果你擔心可以剃左毛先上去
而要佢幫你剃都洗收EXTRA FEE。
做激光既過程唔算痛,我痛到縮既話,脫毛師會主動幫我較大個冷風機。
做完搽埋個ALOE GEL就走得


至於BOOKING方便,由於我放WEEKDAY,我平日去做,未試過有BOOK唔到既情況出現(以為試過流到爆既MUSEE要3個月先BOOK到)
但我朋友夜晚放工做BOOKING就會緊張D,
不過KEEP住做完即BOOK下次都一定BOOK到一個月做一次。:)



好啦,篇分享文好長,又無圖,我知會悶左D
下個月做既時候影D相比大定睇啦
希望比個REFERENCE大家,不喜勿插:)
多謝大家睇呀!!!



沒有留言:

發佈留言